0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Jak získat zákazníka špičkovými službami

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3855
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
186  158 
Ušetříte 28 
Ihned ke stažení
i: 24104 n: 24762876r: 3855
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

O autorech 7
Předmluva 9
Příběh místo úvodu 11
1. Spokojený či nespokojený zákazník 15
1.1
Kupní motivy zákazníka 16
Jak všeobecně funguje v prodeji motivace? 17
Jak zjistit motivaci zákazníka a uspokojit jeho potřeby? 27
1.2
Jací jste, zákazníci? (Typologie obtížných zákazníků) 29
1.3
Spokojený zákazník 36
1.4
Důsledky spokojenosti a nespokojenosti 45
1.5
Zákazník, který přijel ze světa 47
A co znalost cizího jazyka?
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.65MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.65 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Jak získat zákazníka špičkovými službami

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3855
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
186  158 
Ušetříte 28 
Ihned ke stažení
i: 24104 n: 24762876r: 3855
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

O autorech 7
Předmluva 9
Příběh místo úvodu 11
1. Spokojený či nespokojený zákazník 15
1.1
Kupní motivy zákazníka 16
Jak všeobecně funguje v prodeji motivace? 17
Jak zjistit motivaci zákazníka a uspokojit jeho potřeby? 27
1.2
Jací jste, zákazníci? (Typologie obtížných zákazníků) 29
1.3
Spokojený zákazník 36
1.4
Důsledky spokojenosti a nespokojenosti 45
1.5
Zákazník, který přijel ze světa 47
A co znalost cizího jazyka?
Celý obsah

O Autorovi

Nový Ivan
Je profesorem Vysoké školy ekonomické pro obor podniková ekonomika a management. Od roku 1992 je vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze a od roku 1996 navíc vykonává funkci proděkana pro vědu a výzkum na Fakultě podnikohospodářské... Zobrazit více informací o autorovi
Petzold Jörg
Studoval na Evropské Vysoké Škole Ekonomické EAP v Paříži, v Oxfordu a v Berlíně mezinárodní management, ekonomii a obchod. Doktorát získal na Vysokém učení technickém v Brně na téma „Implementace per sonálního marketingu v České republice“. Několik let pracoval jako vedoucí personálního oddělení v rakouské... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
E-kniha 195 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.