1. PŘEDMLUVA
2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy
2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole
2.3 Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností školního věku
2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu
Celý obsah
1. PŘEDMLUVA
2. DÍTĚ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
2.1 Úroveň komunikačních kompetencí dítěte při vstupu do základní školy
2.2 Diagnostika narušené komunikační schopnosti v základní škole
2.3 Logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností školního věku
2.4 Základní principy logopedické intervence a jejich respektování v rámci edukačního procesu dítěte s narušenou komunikační schopností
3. ŽÁK S DYSLALIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
3.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou dyslalie
4. ŽÁK S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
4.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou vývojová dysfázie
5. ŽÁK S MUTISMEM V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
5.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou mutismus ve školním prostředí
6. ŽÁK S BALBUTIES V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
6.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou balbuties ve školním prostředí
7. DÍTĚ S TUMULTEM SERMONIS V ZÁKLADNÍ ŠKOLE
7.1 Zásady pro komunikaci s dětmi školního věku s diagnózou tumultus sermonis ve školním prostředí
8. SPECIFIKA KOMUNIKACE S INTEGROVANÝMI DĚTMI SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
8.1 Specifika komunikace s dětmi s mentální retardací v základní škole
8.2 Specifika komunikace s dětmi s poruchami autistického spektra
8.3 Specifika komunikace s dětmi s diagnózou dětská mozková obrna v základní škole
8.4 Specifika komunikace s dětmi se sluchovým postižením v základní škole
8.5 Specifika komunikace s dítětem se zrakovým postižením v základní škole
8.6 Využití prostředků augmentativní a alternativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
PŘÍLOHA 1: PŘEHLED ARTIKULAČNÍHO POSTAVENÍ MLUVIDEL PŘI TVORBĚ SOUHLÁSEK ČESKÉHO JAZYKA
PŘÍLOHA 2: SEZNAM SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÝCH CENTER PRO ŽÁKY S VADAMI ŘEČI V ČR
PŘÍLOHA 3: SEZNAM ZÁKLADNÍCH ŠKOL LOGOPEDICKÝCH V ČR
SUMMARY
LITERATURA
REJSTŘÍK
Skrýt obsah