0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6384
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  271  -20 %
Ušetříte 68 
Ihned ke stažení
i: 18042 n: 24772998r: 6384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu,... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

O autorech 7
Slovo úvodem 8
1 Marketingový výzkum na začátku 21. století 11
1.1 Podstata marketingového výzkumu 12
1.1.1 Charakteristiky marketingového výzkumu 12
1.1.2 Význam marketingového výzkumu 14
1.1.3 Trendy v marketingovém výzkumu 16
1.1.4 Vlivy online médií 17
1.2 Poptávka 20
1.2.1 Význam poptávky 21
1.2.2 Typy poptávky 22
1.2.3 Vlivy ekonomické krize na poptávku 23
1.3
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.79MB | 4.79MB | 5.95MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.79 MB | 4.79 MB | 5.95 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6384
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  271  -20 %
Ušetříte 68 
Ihned ke stažení
i: 18042 n: 24772998r: 6384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu,... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

O autorech 7
Slovo úvodem 8
1 Marketingový výzkum na začátku 21. století 11
1.1 Podstata marketingového výzkumu 12
1.1.1 Charakteristiky marketingového výzkumu 12
1.1.2 Význam marketingového výzkumu 14
1.1.3 Trendy v marketingovém výzkumu 16
1.1.4 Vlivy online médií 17
1.2 Poptávka 20
1.2.1 Význam poptávky 21
1.2.2 Typy poptávky 22
1.2.3 Vlivy ekonomické krize na poptávku 23
1.3
Celý obsah

O Autorovi

Kozel Roman
Působí na katedře marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Zaměřuje se na problematiku marketingového výzkumu, e-marketingu a marketingu školy. Spolupodílel se na řešení několika grantových projektů s tematikou poradenství na vysokých školách, uplatnění absolventů vysokých škol na trhu... Zobrazit více informací o autorovi
Mynářová Lenka
Je absolventkou Filozofické fakulty UK Praha. Oblasti marketingových analýz se věnuje od roku 1991. V současnosti vede projekty v oblasti marketingu, brand managementu a strategie firem ve střední a v ýchodní Evropě. Specializuje se na oblast CRM, brand management a marketing vědy a výzkumu. Je majitelkou... Zobrazit více informací o autorovi
Svobodová Hana
Patřila k zakládajícím členům katedry marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava v roce 1991, kde poté působila až do roku 2011,kdy po dlouhé těžké nemoci zemřela. Zaměřovala se především na problematiku marketingu, informačního zabezpečení marketingu a implementaci marketingu do českých podniků.... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 558  -20 %
Tištěná 399 
E-kniha 319  -20 %
Tištěná 509 
E-kniha 407  -20 %
Tištěná 467 
E-kniha 374  -20 %
Tištěná 849 
E-kniha 238  -20 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.