Úvod
1. Potřeba dialogu ve vyučování
2. Realizace dialogu ve vyučování
2.1 Dialog jako princip vyučování
2.2 Podmínky realizace dialogu ve vyučování
2.2.1 Prostředí podněcující dialog
2.2.2 Připravenost učitele i žáků na vedení dialogu
2.2.3 Kladení otázek podporujících dialog a diskusi
2.2.4 Atraktivnost a nosnost tématu pro dialog
2.3 Postup učitele a žáků při přípravě a vedení dialogu
2.3.1 Etapa přípravy
Celý obsah
Úvod
1. Potřeba dialogu ve vyučování
2. Realizace dialogu ve vyučování
2.1 Dialog jako princip vyučování
2.2 Podmínky realizace dialogu ve vyučování
2.2.1 Prostředí podněcující dialog
2.2.2 Připravenost učitele i žáků na vedení dialogu
2.2.3 Kladení otázek podporujících dialog a diskusi
2.2.4 Atraktivnost a nosnost tématu pro dialog
2.3 Postup učitele a žáků při přípravě a vedení dialogu
2.3.1 Etapa přípravy na dialog
2.3.2 Etapa vedení dialogu
2.3.3 Zhodnocení a překonávání individuálních zkušeností žáka a ovlivňování žákova pojetí učiva
3. Využití dialogu ve vyučování
4. Dialog jako způsob existence a rozvoje člověka
Literatura
Skrýt obsah