0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Krizová komunikace s médii

- 48 % z DMOC
Krizová komunikace s médii
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  209 
Ušetříte 37 
Ihned ke stažení
i: 18539 n: 24775869r: 6612
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  149  -48 %
Ušetříte 140 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 10. 04. 2025 11:06
i: 18538 n: 24737805r: 6612
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová komunikace s médii

Úvodní poznámky
Poznámka k autenticitě
Poznámka k návodnosti
Komu je určena tato kniha?

1. Úvod - Krizová komunikace není ostuda

2. Principy mediální komunikace
2.1 Typologie médií
2.2 Co je zájmem médií?
2.3 Jak média získávají informace?
2.4 Jak novináři zpracovávají informace?
2.5 Morálka a etiketa médií
2.6 Zpětná vazba
2.7 Neprofesionální média
2.8 Vliv médií
2.9 Novináři jako lidé
2.10 Mediální role
2.11
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 09.01.2012
Katalogové číslo: 2924
ISBN: 978-80-247-3780-5
Formát / stran: 144×207, 192 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.53MB | 4.53MB | 0.86MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 48 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Krizová komunikace s médii

Tištěná kniha

Datum vydání: 09.01.2012
Katalogové číslo: 2924
ISBN: 978-80-247-3780-5
Formát / stran: 144×207, 192 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.53 MB | 4.53 MB | 0.86 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Krizová komunikace s médii

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  209 
Ušetříte 37 
Ihned ke stažení
i: 18539 n: 24775869r: 6612
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
289  149  -48 %
Ušetříte 140 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 10. 04. 2025 11:06
i: 18538 n: 24737805r: 6612
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Krizová komunikace s médii

Úvodní poznámky
Poznámka k autenticitě
Poznámka k návodnosti
Komu je určena tato kniha?

1. Úvod - Krizová komunikace není ostuda

2. Principy mediální komunikace
2.1 Typologie médií
2.2 Co je zájmem médií?
2.3 Jak média získávají informace?
2.4 Jak novináři zpracovávají informace?
2.5 Morálka a etiketa médií
2.6 Zpětná vazba
2.7 Neprofesionální média
2.8 Vliv médií
2.9 Novináři jako lidé
2.10 Mediální role
2.11
Celý obsah

O Autorovi

Bednář Vojtěch
PhDr. Vojtěch Bednář vystudoval sociologii a žur­nalistiku v Olomouci. Od roku 2012 provozuje odborný portál Firemní sociolog – poradenský institut zaměřený na otázky vedení lidí, manažerské práce se zaměstnanci ve firmách, na rozvoj a podporu mana­žerů a vedoucích pracovníků. Spolupracuje s řadou českých... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 274 
E-kniha 215 
Tištěná 49 
E-kniha 195 
E-kniha 271 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.