O autorech
ČÁST I Úvod do marketingu 6.0
1. Vítejte v éře marketingu 6.0: Od multi- přes omni- k meta-
2. Nástup fygitálních domorodců: Mladé generace Z a generace alfa dospívají
3. Imerzivní marketing nastupuje: Pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu
4. Budoucnost zákaznické zkušenosti: Jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek
ČÁST II Technologické nástroje marketingu 6.0 Celý obsah
O autorech
ČÁST I Úvod do marketingu 6.0
1. Vítejte v éře marketingu 6.0: Od multi- přes omni- k meta-
2. Nástup fygitálních domorodců: Mladé generace Z a generace alfa dospívají
3. Imerzivní marketing nastupuje: Pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu
4. Budoucnost zákaznické zkušenosti: Jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek
ČÁST II Technologické nástroje marketingu 6.0 a prostředí
5. Jak porozumět technologickým nástrojům: Pět základních technologií podporujících metamarketing
6. Tvorba prodloužené reality: Imerzivní zážitky v reálném životě
7. Vstupujeme do světa metaverza: Budoucí podoba sociálních médií
ČÁST III Marketing 6.0: Zákaznická zkušenost
8. Multisenzorický marketing: Poskytování imerzivních zážitků pro všech pět smyslů
9. Prostorový marketing: Přirozené interakce mezi člověkem a strojem
10. Marketing v metaverzu: Experimentování se zapojením nové generace
Poděkování
Rejstřík Skrýt obsah