0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing a management muzeí a památek

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3590
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
297  252 
Ušetříte 45 
Ihned ke stažení
i: 23451 n: 24763644r: 3590
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.00MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketing a management muzeí a památek

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.00 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: SX.BookLanguage.
Nakladatel: Grada

Marketing a management muzeí a památek

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3590
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
297  252 
Ušetříte 45 
Ihned ke stažení
i: 23451 n: 24763644r: 3590
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

O Autorovi

Kesner Ladislav
Pracoval v Národní galerii v Praze jako kurátor, ředitel sbírky asijského umění a náměstek ředitele. Nyní je ředitelem firmy Cultropa (dříve CMS/LORD Culture Consulting), společnosti zaměřené na služb y muzeím a konzultační činnost. Je autorem řady výstav, katalogů a odborných studií z oblasti čínského... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

    Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

    Tištěná 399 
    E-kniha 339 
    Tištěná 339 
    E-kniha 288 
    E-kniha 325 
     

    Přihlášení k newsletteru

    Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
    Pole zanechte prosím prázdné

    Přihlásit

    Přihlásit přes sociální sítě:

    Registrace





    Síla hesla:
     

     

    Fakturační adresa

    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.