0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing kulturního dědictví a umění

Art marketing v praxi

- 20 % z DMOC
Marketing kulturního dědictví a umění
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4788
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
319  255  -20 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 15652 n: 24767260r: 4788
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing kulturního dědictví a umění

O autorce 11
Úvod 13
1. Podstata, role a prostředí art marketingu 15
1.1 Definice a charakteristika marketingu 16
Nástroje marketingu - marketingový mix 4P 16
Produkt 17
Distribuce 19
Cena 19
Komunikační mix 19
Další pohled na marketingové nástroje - 4 (a více) C 20
1.2 Historie marketingu 21
1.3 Koncepce přístupu k trhu 22
Základní přístupy k marketingu od 2. poloviny 20. století do současnosti 24
Základy marketingové
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.90MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 20 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Marketing kulturního dědictví a umění
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.90 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketing kulturního dědictví a umění

Art marketing v praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4788
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
319  255  -20 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 15652 n: 24767260r: 4788
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing kulturního dědictví a umění

O autorce 11
Úvod 13
1. Podstata, role a prostředí art marketingu 15
1.1 Definice a charakteristika marketingu 16
Nástroje marketingu - marketingový mix 4P 16
Produkt 17
Distribuce 19
Cena 19
Komunikační mix 19
Další pohled na marketingové nástroje - 4 (a více) C 20
1.2 Historie marketingu 21
1.3 Koncepce přístupu k trhu 22
Základní přístupy k marketingu od 2. poloviny 20. století do současnosti 24
Základy marketingové
Celý obsah

O Autorovi

Johnová Radka
Absolventka VŠE v Praze pracovala v zahraničněobchodní umělecké a reklamní agentuře Art Centrum jako obchodní a produkční manažerka multimediální sekce (EXPO ´92 v Seville, Deutsches Museum v Mnichově, Technorama, Bellprat Associates, Keramik Laufen a ABB ve Švýcarsku) poté vykonávala tutéž činnost jako... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 287  -20 %
E-kniha 244  -20 %
Tištěná 375  -20 %
E-kniha 319  -20 %
Tištěná 319  -20 %
E-kniha 271  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
E-kniha 251  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.