0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
201  171 
Ušetříte 30 
Ihned ke stažení
i: 24736 n: 24760582r: 2701
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2701
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.85MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketing v energetice

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.85 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketing v energetice

E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
201  171 
Ušetříte 30 
Ihned ke stažení
i: 24736 n: 24760582r: 2701
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2701
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketing v energetice

1. Podstata marketing managementu
2. Marketingový výzkum
3. Způsoby získávání dat
4. Segmentace trhu
5. Strategické marketingové plánování
6. Výrobková, sortimentní a servisní politika
7. Komunikační politika
8. Kontraktační politika
9. Distribuční politika
10. Marketingový kontroling a audit

O Autorovi

Tomek Gustav
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Řadu let působil v elektrotechnickém průmyslu v oblasti nákupu a automatizace řízení obchodních činností a výroby. V současné době je vedoucím katedry ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické a vzdělávací... Zobrazit více informací o autorovi
Vávrová Věra
Řadu let pracovala v oblasti telekomunikací, kde se zabývala zejména otázkami organizace a řízení. V současné době působí na katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické činnosti na vysoké škole, podílí se na vzdělávání dospělých. Je řešitelkou... Zobrazit více informací o autorovi
Vašíček Jiří
Absolvoval FEL ČVUT, obor ekonomika a řízení energetiky. Kandidátskou práci obhájil na téma Optimalizace rozvoje distribučních rozvodných soustav. Nyní působí jako odborný asistent na katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT. Přednáší a cvičí předměty z oblasti podnikových financí a účetnictví... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 552 
E-kniha 469 
Tištěná 382 
E-kniha 325 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.