0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu

- 25 % z DMOC
Marketingový výzkum
-25 %
Sleva končí za 30:01:17
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11316
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  159  -25 %
Ušetříte 53 
Ihned ke stažení
i: 40130 n: 27140626r: 11316
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu.... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Soubory ke stažení

Marketingovy_vyzkum_OBR_KE_STAZENI.zip (3,5 MB)

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
ÚVOD
 
1. MARKETINGOVÝ VÝZKUM A MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
     1.1 Marketingový management a využívání marketingových informací
     1.2 Podstata a definice marketingového výzkumu
     1.3 Proměny obsahu a objektu marketingového výzkumu
     1.4 Historické kořeny a druhy marketingového výzkumu
    
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.38MB | 3.38MB | 2.72MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Marketingový výzkum
-25 %
Sleva končí za 30:01:17

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.38 MB | 3.38 MB | 2.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11316
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  159  -25 %
Ušetříte 53 
Ihned ke stažení
i: 40130 n: 27140626r: 11316
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Soubory ke stažení

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
ÚVOD
 
1. MARKETINGOVÝ VÝZKUM A MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
     1.1 Marketingový management a využívání marketingových informací
     1.2 Podstata a definice marketingového výzkumu
     1.3 Proměny obsahu a objektu marketingového výzkumu
     1.4 Historické kořeny a druhy marketingového výzkumu
    
Celý obsah

O Autorovi

Foret Miroslav
Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.
Melas David
Dávid Melas, MPhil. – Absolvent univerzity v Cambridge se věnuje marketingové komunikaci a reklamní strategií na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha z pozice generálního ředitele. Zabývá se nastavováním reklamních kampaní, jejich analýzou a následným použitím pro co největší zásah... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 718  -25 %
E-kniha 1 460  -25 %
Tištěná 412  -25 %
E-kniha 350  -25 %
E-kniha 223  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.