0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

Postupy, metody, trendy, 2. vydání

Tahal Radek a kolektiv
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
416  333  -20 %
Ušetříte 83 
Ihned ke stažení
i: 43917 n: 27166961r: 12911
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
489  416 
Ušetříte 73 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 04. 2025 1:31
i: 43813 n: 27135356r: 12911
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
PŘEDMLUVA KE DRUHÉMU VYDÁNÍ
ÚVOD: VÝZNAM MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU V MARKETINGU
 
1. ZADÁNÍ A ŘÍZENÍ VÝZKUMNÉHO PROJEKTU
1.1 Správná formulace výzkumných otázek
1.2 Zadání výzkumu v praxi
1.3 Výzkumný brief
1.4 Analýza problému a debrief
1.5 Řízení výzkumného projektu, výzkumný tým a proces
1.6 Problematická místa v řízení výzkumu
 
2. ČLENĚNÍ MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU PODLE TYPU
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 39650
ISBN: 978-80-271-3535-6
Formát / stran: 167×240, 296 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.20MB | 6.20MB | 4.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketingový výzkum

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle

Tištěná kniha

Datum vydání: 23.11.2022
Katalogové číslo: 39650
ISBN: 978-80-271-3535-6
Formát / stran: 167×240, 296 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.20 MB | 6.20 MB | 4.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketingový výzkum

Postupy, metody, trendy, 2. vydání

Tahal Radek a kolektiv
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
416  333  -20 %
Ušetříte 83 
Ihned ke stažení
i: 43917 n: 27166961r: 12911
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
489  416 
Ušetříte 73 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 04. 2025 1:31
i: 43813 n: 27135356r: 12911
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
PŘEDMLUVA KE DRUHÉMU VYDÁNÍ
ÚVOD: VÝZNAM MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU V MARKETINGU
 
1. ZADÁNÍ A ŘÍZENÍ VÝZKUMNÉHO PROJEKTU
1.1 Správná formulace výzkumných otázek
1.2 Zadání výzkumu v praxi
1.3 Výzkumný brief
1.4 Analýza problému a debrief
1.5 Řízení výzkumného projektu, výzkumný tým a proces
1.6 Problematická místa v řízení výzkumu
 
2. ČLENĚNÍ MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU PODLE TYPU
Celý obsah

O Autorovi

Tahal Radek
Mgr. Radek Tahal, Ph.D. pracuje na katedře marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze. Je vedoucí Centra marketingového výzkumu a tržních analýz. Marketingu se profesně věnuje od roku 1998. Nejprve pracoval v Komerční bance a České spořitelně, poté v oblasti výzkumu trhu ve společnostech STEM/MARK... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 305 
E-kniha 244  -20 %
Tištěná 849 
Tištěná 297 
E-kniha 238  -20 %
E-kniha 337  -20 %
E-kniha 271  -20 %
E-kniha 251  -20 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.