0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Mezinárodní management

- 25 % z DMOC
Mezinárodní management
-25 %
Sleva končí za 46:59:55
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5789
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  185  -25 %
Ušetříte 62 
Ihned ke stažení
i: 16942 n: 24766683r: 5789
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní management

O autorovi 7
Úvod 9
1 Prostředí mezinárodního managementu 11
Případová studie: Dow Chemical v Bhópálu 16
2 Mezinárodní obchod 19
2.1 Teorie mezinárodního obchodu 21
2.1.1 Teorie absolutní výhody 21
2.1.2 Teorie komparativní výhody 23
2.1.3 Teorie reciproční poptávky 24
2.1.4 Heckscher-Ohlinova teorie 25
2.1.5 Teorie New Trade 26
2.2 Bariéry mezinárodního obchodu 26
Případová studie: Novozélandské máslo v Evropské
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.42MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Mezinárodní management
-25 %
Sleva končí za 46:59:55
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.42 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Mezinárodní management

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5789
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
246  185  -25 %
Ušetříte 62 
Ihned ke stažení
i: 16942 n: 24766683r: 5789
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní management

O autorovi 7
Úvod 9
1 Prostředí mezinárodního managementu 11
Případová studie: Dow Chemical v Bhópálu 16
2 Mezinárodní obchod 19
2.1 Teorie mezinárodního obchodu 21
2.1.1 Teorie absolutní výhody 21
2.1.2 Teorie komparativní výhody 23
2.1.3 Teorie reciproční poptávky 24
2.1.4 Heckscher-Ohlinova teorie 25
2.1.5 Teorie New Trade 26
2.2 Bariéry mezinárodního obchodu 26
Případová studie: Novozélandské máslo v Evropské
Celý obsah

O Autorovi

Štrach Pavel
Pavel Štrach je vedoucím Institutu managementu a marketingu na Škoda Auto Vysoké škole a odborným asistentem Vysoké školy ekonomie a managementu. Je také stálým hostujícím profesorem mezinárodního managementu na IONA College, Hagan School of Business v New Yorku. Více než tři roky působil na University... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
E-kniha 127  -25 %
Tištěná 99 
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.