0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

- 25 % z DMOC
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za 28:18:22
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 8470
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 22122 n: 24796345r: 8470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

O autorce 8
Předmluva 9
1. Úvod do mezinárodního marketingu
1.1 Marketing a mezinárodní podnikání 12
1.1.1 Základní koncepce mezinárodního marketingu 15
1.1.2 Vybrané strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání 17
1.2 Hlavní teoretické přístupy k problematice internacionalizace 21
2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
2.1 Politické a právní prostředí 28
2.2 Ekonomické prostředí
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.82MB | 4.82MB | 6.16MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za 28:18:22

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.82 MB | 4.82 MB | 6.16 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 8470
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 22122 n: 24796345r: 8470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

O autorce 8
Předmluva 9
1. Úvod do mezinárodního marketingu
1.1 Marketing a mezinárodní podnikání 12
1.1.1 Základní koncepce mezinárodního marketingu 15
1.1.2 Vybrané strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání 17
1.2 Hlavní teoretické přístupy k problematice internacionalizace 21
2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
2.1 Politické a právní prostředí 28
2.2 Ekonomické prostředí
Celý obsah

O Autorovi

Machková Hana
V současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 367  -25 %
E-kniha 312  -25 %
E-kniha 316  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.