0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

- 25 % z DMOC
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za 22:34:16
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 24. 04. 2025 15:11
i: 41306 n: 27130061r: 11346
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity,... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

  1. Úvod do mezinárodního marketingu
  2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
  3. Mezinárodní marketingový výzkum
  4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
  5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
  7. Mezinárodní značková strategie
  8. Mezinárodní výrobková politika
  9. Mezinárodní cenová politika
  10. Mezinárodní
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93MB | 3.93MB | 9.72MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Mezinárodní marketing
-25 %
Sleva končí za 22:34:16

Tištěná kniha

Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93 MB | 3.93 MB | 9.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  224  -25 %
Ušetříte 75 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 24. 04. 2025 15:11
i: 41306 n: 27130061r: 11346
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  191  -25 %
Ušetříte 64 
Ihned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity,... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

  1. Úvod do mezinárodního marketingu
  2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
  3. Mezinárodní marketingový výzkum
  4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
  5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
  7. Mezinárodní značková strategie
  8. Mezinárodní výrobková politika
  9. Mezinárodní cenová politika
  10. Mezinárodní
Celý obsah

O Autorovi

Machková Hana
V současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

    Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

    E-kniha 293  -25 %
    E-kniha 271  -25 %
    E-kniha 191  -25 %
    E-kniha 185  -25 %
     

    Přihlášení k newsletteru

    Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
    Pole zanechte prosím prázdné

    Přihlásit

    Přihlásit přes sociální sítě:

    Registrace





    Síla hesla:
     

     

    Fakturační adresa

    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.