0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  170  -20 %
Ušetříte 42 
Ihned ke stažení
i: 19851 n: 24785592r: 7222
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  212 
Ušetříte 37 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 05. 04. 2025 14:09
i: 19850 n: 24744803r: 7222
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

O autorech 9
Úvod 10
1 Společenská odpovědnost firem 12
1.1 Vymezení společenské odpovědnosti firem 12
1.2 Hlavní principy CSR 16
1.3 Přínosy vyplývající z přijetí CSR 17
1.4 Milníky ve vývoji CSR v EU 17
1.5 Implementace CSR 21
1.6 Shrnutí 24
2 Společenská odpovědnost firem v České republice 26
2.1 CSR v ČR před rokem 1989 26
2.2 CSR v ČR po roce 1989 28
2.3 Organizace podporující rozšiřování CSR v ČR 32
2.3.1 Business
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 06.05.2013
Katalogové číslo: 3296
ISBN: 978-80-247-4480-3
Formát / stran: 167×240, 160 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.30MB | 5.30MB | 1.59MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Tištěná kniha

Datum vydání: 06.05.2013
Katalogové číslo: 3296
ISBN: 978-80-247-4480-3
Formát / stran: 167×240, 160 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.30 MB | 5.30 MB | 1.59 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  170  -20 %
Ušetříte 42 
Ihned ke stažení
i: 19851 n: 24785592r: 7222
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  212 
Ušetříte 37 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 05. 04. 2025 14:09
i: 19850 n: 24744803r: 7222
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

O autorech 9
Úvod 10
1 Společenská odpovědnost firem 12
1.1 Vymezení společenské odpovědnosti firem 12
1.2 Hlavní principy CSR 16
1.3 Přínosy vyplývající z přijetí CSR 17
1.4 Milníky ve vývoji CSR v EU 17
1.5 Implementace CSR 21
1.6 Shrnutí 24
2 Společenská odpovědnost firem v České republice 26
2.1 CSR v ČR před rokem 1989 26
2.2 CSR v ČR po roce 1989 28
2.3 Organizace podporující rozšiřování CSR v ČR 32
2.3.1 Business
Celý obsah

O Autorovi

Kašparová Klára
V současné době působí jako odborná asistentka na katedře podnikového hospodářství Ekonomicko správní fakulty Masarykovy univerzity. Je garantem předmětů Základy marketingu a Marketingová komunikace. V roce 2012 obhájila svou disertační práci na téma Koncepce společenské odpovědnosti podniku (z pohledu... Zobrazit více informací o autorovi
Kunz Vilém
Působí jako odborný asistent na Katedře marketingové komunikace Fakulty ekonomických studií Vysoké školy finanční a správní.

Odborně se zaměřuje na problematiku sportovního marketingu a managementu, společenské odpovědnosti organizací a marketingové komunikace. Na VŠFS je garantem předmětů sportovní marketing,... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 331 
E-kniha 265  -20 %
Tištěná 305 
E-kniha 244  -20 %
E-kniha 432  -20 %
E-kniha 326  -20 %
Tištěná 254 
E-kniha 203  -20 %
E-kniha 255  -20 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.