0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní retail marketing

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329  149  Výjimečná cena
Ušetříte 180 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 22. 02. 2025 23:32
i: 41335 n: 27113842r: 11302
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  252 
Ušetříte 28 
Ihned ke stažení
i: 42127 n: 27145621r: 11302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní retail marketing

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
CÍLE A METODIKA
 
1. RETAIL V ČESKÉ REPUBLICE
1.1 Retail
1.2 Retailer
1.3 Retailové společnosti
     1.3.1 Specializované a úzce specializované prodejny, obchodní domy
     1.3.2 Diskontně orientované prodejny
     1.3.3 Obchodní (nákupní) centra
     1.3.4 Stupně vybavenosti
1.4 Význam retailu
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 16.11.2021
Katalogové číslo: 32016
ISBN: 978-80-271-1384-2
Formát / stran: 167×240, 240 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.18MB | 6.18MB | 14.86MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní retail marketing

Tištěná kniha

Datum vydání: 16.11.2021
Katalogové číslo: 32016
ISBN: 978-80-271-1384-2
Formát / stran: 167×240, 240 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.18 MB | 6.18 MB | 14.86 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Moderní retail marketing

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329  149  Výjimečná cena
Ušetříte 180 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 22. 02. 2025 23:32
i: 41335 n: 27113842r: 11302
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280  252 
Ušetříte 28 
Ihned ke stažení
i: 42127 n: 27145621r: 11302
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Moderní retail marketing

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
CÍLE A METODIKA
 
1. RETAIL V ČESKÉ REPUBLICE
1.1 Retail
1.2 Retailer
1.3 Retailové společnosti
     1.3.1 Specializované a úzce specializované prodejny, obchodní domy
     1.3.2 Diskontně orientované prodejny
     1.3.3 Obchodní (nákupní) centra
     1.3.4 Stupně vybavenosti
1.4 Význam retailu
Celý obsah

O Autorovi

Jaderná Eva
Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Vystudovala magisterský obor Obchodní podnikání na Zemědělské fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a následně doktorský program Ekonomika a řízení podniku na Ekonomické fakultě téže univerzity. Během doktorského studia absolvovala stáž na Univerzitě v St. Gallenu... Zobrazit více informací o autorovi
Volfová Hana
Ing. Hana Volfová, Ph.D.
Magisterský i doktorský studijní program zaměřený na ekonomiku a řízení podniku absolvovala na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Během studia reprezentovala Potravinářskou komoru České republiky na mezinárodní soutěži EcoTrophelia v Paříži, zaměřené... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 752 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
E-kniha 267 
E-kniha 221 
Tištěná 849 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.