0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Obchodní podnikání ve 21. století

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 7802
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Obchodní podnikání ve 21. století

Předmluva 11
ČÁST I.
OBCHOD A JEHO ČINNOSTI 13
1. Obchod a obchodní činnosti 15
1.1 Obchodní podnikání 15
1.1.1 Základní pojmy z obchodního podnikání 15
1.1.2 Typologie podniků 16
1.1.3 Cíle podniku 16
1.1.4 Okolí podniku 18
1.2 Role obchodu v tržní ekonomice 19
1.2.1 Vznik a význam obchodu 19
1.2.2 Funkce obchodu 20
1.3 Pojetí obchodu 20
1.4 Obchodní kategorie 22
1.4.1 Prostředníci obchodní
Celý obsah

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Obchodní podnikání ve 21. století byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 302 
E-kniha 257 
Tištěná 199 
E-kniha 288 
Tištěná 611 
E-kniha 519 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 314 
E-kniha 267 

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Obchodní podnikání ve 21. století

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 7802
Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Obchodní podnikání ve 21. století

Předmluva 11
ČÁST I.
OBCHOD A JEHO ČINNOSTI 13
1. Obchod a obchodní činnosti 15
1.1 Obchodní podnikání 15
1.1.1 Základní pojmy z obchodního podnikání 15
1.1.2 Typologie podniků 16
1.1.3 Cíle podniku 16
1.1.4 Okolí podniku 18
1.2 Role obchodu v tržní ekonomice 19
1.2.1 Vznik a význam obchodu 19
1.2.2 Funkce obchodu 20
1.3 Pojetí obchodu 20
1.4 Obchodní kategorie 22
1.4.1 Prostředníci obchodní
Celý obsah

O Autorovi

Mulačová Věra
V roce 2006 se podílela na založení Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Vykonávala funkci prorektorky pro zahraniční vztahy a vedla katedru ekonomiky. V současné době se specializuje na problematiku obchodního podnikání, marketingu a projektové výuky, garantuje a vyučuje v češtině... Zobrazit více informací o autorovi
Mulač Petr
Je absolventem programu Ekonomika a management na VŠE v Praze, kde také ukončil v roce 2013 doktorské studium na Fakultě financí a účetnictví. Na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích působí od jejího založení, vykonával funkci kvestora a v současné době je odborným asistentem na katedře... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 325 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.