Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469 Kč 399 KčUšetříte 70 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 11. 04. 2025 13:18
i: 42944 n: 27116805r: 11908 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Ihned ke stažení
i: 43067 n: 27149285r: 11908
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 15.07.2022
Katalogové číslo: 40089
ISBN: 978-80-271-1680-5
Formát / stran: 167×240, 288 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.62MB | 7.62MB | 5.52MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
Autorka se nepouští do technických detailů, vychází ze základních marketingových strategií a v jednotlivých kapitolách se věnuje tomu, jak je posílit nebo naplnit online marketingovou komunikací, online reklamou, jak využít webovou analytiku a jak zaujmout cílovou skupinu. Velkou předností knihy je její záběr, který sahá od webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, přes webovou analytiku, k sociálním sítím a influencerům, a to na necelých třech stech stranách, odborně a přesto srozumitelně. Knihu Online marketing využijí manažeři menších a středních firem, kteří si na marketing nenajímají velké renomované reklamní a komunikační agentury, ale i manažeři v kultuře, kteří mají na starost marketingovou komunikaci své organizace jako jsou muzea, galerie, knihovny, pořadatelé koncertů a divadelních představení, nakladatelství, pořadatelé vzdělávacích kurzů apod.
Celá recenze na kultura21.cz
Tištěná kniha
Datum vydání: 15.07.2022
Katalogové číslo: 40089
ISBN: 978-80-271-1680-5
Formát / stran: 167×240, 288 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.62 MB | 7.62 MB | 5.52 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469 Kč 399 KčUšetříte 70 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 11. 04. 2025 13:18
i: 42944 n: 27116805r: 11908 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 339 KčUšetříte 60 Kč
Ihned ke stažení
i: 43067 n: 27149285r: 11908
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Recenze
Autorka se nepouští do technických detailů, vychází ze základních marketingových strategií a v jednotlivých kapitolách se věnuje tomu, jak je posílit nebo naplnit online marketingovou komunikací, online reklamou, jak využít webovou analytiku a jak zaujmout cílovou skupinu. Velkou předností knihy je její záběr, který sahá od webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, přes webovou analytiku, k sociálním sítím a influencerům, a to na necelých třech stech stranách, odborně a přesto srozumitelně. Knihu Online marketing využijí manažeři menších a středních firem, kteří si na marketing nenajímají velké renomované reklamní a komunikační agentury, ale i manažeři v kultuře, kteří mají na starost marketingovou komunikaci své organizace jako jsou muzea, galerie, knihovny, pořadatelé koncertů a divadelních představení, nakladatelství, pořadatelé vzdělávacích kurzů apod.
Celá recenze na kultura21.cz
O Autorovi
Burešová JitkaIng. Jitka Burešová, Ph.D. je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. V roce 2019 obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku. Od té doby se aktivně věnuje publikační činnosti na tato
... Zobrazit více informací o autoroviIng. Jitka Burešová, Ph.D. je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. V roce 2019 obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku. Od té doby se aktivně věnuje publikační činnosti na tato dvě témata a garantuje v navazujícím studiu předměty Online marketing a sociální sítě a Marketing značky. Mimo to se odborně věnuje také problematice marketingového výzkumu. V roce 2020 získala jako řešitelka projekt Grantové agentury České republiky s názvem Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace. V rámci projektu vytváří pracovní listy pro žáky základních škol, jejichž cílem je zvýšit povědomí dětí o online marketingu. Mimo tento grant je zapojena do dalších vědecko-výzkumných aktivit na katedře a rovněž spolupracuje s Ústavem pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace na mezinárodním projektu týkajícím se filtrace kontaminované vody
Zobrazit méně informací o autorovi
Populární mezi ostatními čtenáři
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč
Kotová Marcela, Kubáčová Veronika
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Karmelová Annabel
Tištěná 297 Kč
Einwohlt Ilona
Tištěná 254 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Šubrtová Lucie, Filipová Radka
Tištěná 49 Kč -80 %
E-kniha 149 Kč
Jarolímková Stanislava, Filípek Jiří
Tištěná 149 Kč
E-kniha 238 Kč
Davidová Monika
Tištěná 127 Kč
Skopová Kamila
Tištěná 59 Kč -50 %
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč
Kotová Marcela, Kubáčová Veronika
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Karmelová Annabel
Tištěná 297 Kč
Einwohlt Ilona
Tištěná 254 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Šubrtová Lucie, Filipová Radka
Tištěná 49 Kč -80 %
E-kniha 149 Kč
Jarolímková Stanislava, Filípek Jiří
Tištěná 149 Kč
E-kniha 238 Kč
Davidová Monika
Tištěná 127 Kč
Skopová Kamila
Tištěná 59 Kč -50 %
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč
Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč
Kotová Marcela, Kubáčová Veronika
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Karmelová Annabel
Tištěná 297 Kč
Einwohlt Ilona
Tištěná 254 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Šubrtová Lucie, Filipová Radka
Tištěná 49 Kč -80 %
E-kniha 149 Kč
Jarolímková Stanislava, Filípek Jiří
Tištěná 149 Kč
E-kniha 238 Kč
Davidová Monika
Tištěná 127 Kč
Skopová Kamila
Tištěná 59 Kč -50 %
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč
Kotová Marcela, Kubáčová Veronika
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Karmelová Annabel
Tištěná 297 Kč
Einwohlt Ilona
Tištěná 254 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Šubrtová Lucie, Filipová Radka
Tištěná 49 Kč -80 %
E-kniha 149 Kč
Jarolímková Stanislava, Filípek Jiří
Tištěná 149 Kč
E-kniha 238 Kč
Davidová Monika
Tištěná 127 Kč
Skopová Kamila
Tištěná 59 Kč -50 %
Highlights for Children, Inc.
Tištěná 99 Kč -60 %
Hochleitner Rupert
Tištěná 229 Kč
E-kniha 195 Kč
Cimbůrková Tereza
Tištěná 149 Kč
E-kniha 216 Kč
Vernerová Veronika, Filipová Radka, Šubrtová Lucie
Tištěná 212 Kč
E-kniha 180 Kč
Williamsová Dr. Zoe
Tištěná 254 Kč