0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  319  -20 %
Ušetříte 80 
Ihned ke stažení
i: 43067 n: 27149285r: 11908
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469  399 
Ušetříte 70 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 04. 2025 8:34
i: 42944 n: 27116805r: 11908
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.

Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě,... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Seznam zkratek
Úvod
1 Internet
     1.1 Vývoj počtu uživatelů internetu
     1.2 Marketing
     1.3 Online marketing
          1.3.1 Výhody online marketingu
          1.3.2 Nevýhody online marketingu
2 Marketingová strategie
     2.1 Sběr informací
     2.2 Analýza dat
 
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 15.07.2022
Katalogové číslo: 40089
ISBN: 978-80-271-1680-5
Formát / stran: 167×240, 288 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.62MB | 7.62MB | 5.52MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

Autorka se nepouští do technických detailů, vychází ze základních marketingových strategií a v jednotlivých kapitolách se věnuje tomu, jak je posílit nebo naplnit online marketingovou komunikací, online reklamou, jak využít webovou analytiku a jak zaujmout cílovou skupinu.  Velkou předností knihy je její záběr, který sahá od webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, přes webovou analytiku, k sociálním sítím a influencerům, a to na necelých třech stech stranách, odborně a přesto srozumitelně. Knihu Online marketing využijí manažeři menších a středních firem, kteří si na marketing nenajímají velké renomované reklamní a komunikační agentury, ale i manažeři v kultuře, kteří mají na starost marketingovou komunikaci své organizace jako jsou muzea, galerie, knihovny, pořadatelé koncertů a divadelních představení, nakladatelství, pořadatelé vzdělávacích kurzů apod.
Celá recenze na kultura21.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle

Tištěná kniha

Datum vydání: 15.07.2022
Katalogové číslo: 40089
ISBN: 978-80-271-1680-5
Formát / stran: 167×240, 288 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 7.62 MB | 7.62 MB | 5.52 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  319  -20 %
Ušetříte 80 
Ihned ke stažení
i: 43067 n: 27149285r: 11908
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469  399 
Ušetříte 70 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 02. 04. 2025 8:34
i: 42944 n: 27116805r: 11908
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.

Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě,... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Seznam zkratek
Úvod
1 Internet
     1.1 Vývoj počtu uživatelů internetu
     1.2 Marketing
     1.3 Online marketing
          1.3.1 Výhody online marketingu
          1.3.2 Nevýhody online marketingu
2 Marketingová strategie
     2.1 Sběr informací
     2.2 Analýza dat
 
Celý obsah

Recenze

Autorka se nepouští do technických detailů, vychází ze základních marketingových strategií a v jednotlivých kapitolách se věnuje tomu, jak je posílit nebo naplnit online marketingovou komunikací, online reklamou, jak využít webovou analytiku a jak zaujmout cílovou skupinu.  Velkou předností knihy je její záběr, který sahá od webových stránek a jejich optimalizace pro vyhledávače, přes webovou analytiku, k sociálním sítím a influencerům, a to na necelých třech stech stranách, odborně a přesto srozumitelně. Knihu Online marketing využijí manažeři menších a středních firem, kteří si na marketing nenajímají velké renomované reklamní a komunikační agentury, ale i manažeři v kultuře, kteří mají na starost marketingovou komunikaci své organizace jako jsou muzea, galerie, knihovny, pořadatelé koncertů a divadelních představení, nakladatelství, pořadatelé vzdělávacích kurzů apod.
Celá recenze na kultura21.cz

O Autorovi

Burešová Jitka
Ing. Jitka Burešová, Ph.D. je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. V roce 2019 obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku. Od té doby se aktivně věnuje publikační činnosti na tato... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 849 
E-kniha 337  -20 %
E-kniha 285  -20 %
E-kniha 271  -20 %
E-kniha 255  -20 %
E-kniha 255  -20 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.