O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu
Celý obsah
O autorovi
Úvod
1. kapitola
Revoluce v chápání služeb a produktů
- nový model, Česká republika a Servuction, kontrolní seznam….
2. kapitola
Zákazníci
- základní principy péče o zákazníky, vytvoření prostředí zaměřeného na spokojenost zákazníka….
3. kapitola
Zaměstnanci
- týmová role, úloha zaměstnanců v péči o zákazníky, přístup personálu k zákazníkovi, školení, odměňování….
4. kapitola
Procesy
- význam designu zákaznických interaktivních procesů, tvorba procesů, znalost rolí v procesu uspokojení zákazníka...
5. kapitola
Řízení očekávání
- komunikace zákazníkům, kampaně, garance, standardní služby vs. nestandardní přístupy….
6. kapitola
Kvalita
- měřitelnost zákaznické zkušenosti, standardy, vytvaření priorit, práce se stížnostmi, kdy zákazník nemá pravdu...
7. kapitola
Odchody zákazníků
- důvody odchodů, strategie pro udržení zákazníků na odchodu...
Příloha
Call Centrum - jak do toho
- příprava zadání, zavedení Call Centra...
Závěr
Literatura
Skrýt obsah