0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie reklamy

5., rozšířené a aktualizované vydání

Vysekalová Jitka a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549  467 
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 22. 02. 2025 23:32
i: 44467 n: 27136544r: 13093
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467  420 
Ušetříte 47 
Ihned ke stažení
i: 44703 n: 27168774r: 13093
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie reklamy

O autorech
Předmluvy
Slovo úvodem
 
1 Reklama, propagace nebo komunikace
Jak je to s reklamou, propagací a komunikací
Co patří do marketingových komunikací
Reklama
Osobní prodej
Podpora prodeje
Práce s veřejností
Přímý marketing
Sponzoring
Nová média
Jak komunikace probíhá
Odesílatel (komunikátor)
Zpráva (sdělení)
Médium (informační kanál)
Příjemce (komunikant,
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 29.03.2023
Katalogové číslo: 32023
ISBN: 978-80-271-3654-4
Formát / stran: 167×240, 360 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 17.12MB | 17.12MB | 10.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Nový svět marketingu a marketingové komunikace 21. století seriózně a poutavě analyzuje již páté vydání publikace PSYCHOLOGIE REKLAMY. Nově akcentuje výrazné a dynamické zapojování nových sdělovacích technologií do procesů marketingové komunikace, upozorňuje na pozitivní i negativní stránky vlivu digitálního světa na formování individuálního i společenského vědomí. Jak ovlivní náš svět nástup umělé inteligence, která je již dnes nedílnou součástí některých marketingových komunikačních toků? Jaký vliv na náš spotřebitelský, ale i volnočasový život bude mít globalizace? Jak se budeme pohybovat ve světě virtuální reality? Tyto a další fenomény nám pomáhá analyzovat psychologie; a ve světě reklamy pak psychologie reklamy, které se autorka publikace úspěšně věnuje již řadu let.“
- Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., Člen Hlavního výboru ČMS

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Psychologie reklamy

Tištěná kniha

Datum vydání: 29.03.2023
Katalogové číslo: 32023
ISBN: 978-80-271-3654-4
Formát / stran: 167×240, 360 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 17.12 MB | 17.12 MB | 10.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Psychologie reklamy

5., rozšířené a aktualizované vydání

Vysekalová Jitka a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549  467 
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 22. 02. 2025 23:32
i: 44467 n: 27136544r: 13093
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467  420 
Ušetříte 47 
Ihned ke stažení
i: 44703 n: 27168774r: 13093
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie reklamy

O autorech
Předmluvy
Slovo úvodem
 
1 Reklama, propagace nebo komunikace
Jak je to s reklamou, propagací a komunikací
Co patří do marketingových komunikací
Reklama
Osobní prodej
Podpora prodeje
Práce s veřejností
Přímý marketing
Sponzoring
Nová média
Jak komunikace probíhá
Odesílatel (komunikátor)
Zpráva (sdělení)
Médium (informační kanál)
Příjemce (komunikant,
Celý obsah

Recenze

„Nový svět marketingu a marketingové komunikace 21. století seriózně a poutavě analyzuje již páté vydání publikace PSYCHOLOGIE REKLAMY. Nově akcentuje výrazné a dynamické zapojování nových sdělovacích technologií do procesů marketingové komunikace, upozorňuje na pozitivní i negativní stránky vlivu digitálního světa na formování individuálního i společenského vědomí. Jak ovlivní náš svět nástup umělé inteligence, která je již dnes nedílnou součástí některých marketingových komunikačních toků? Jaký vliv na náš spotřebitelský, ale i volnočasový život bude mít globalizace? Jak se budeme pohybovat ve světě virtuální reality? Tyto a další fenomény nám pomáhá analyzovat psychologie; a ve světě reklamy pak psychologie reklamy, které se autorka publikace úspěšně věnuje již řadu let.“
- Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., Člen Hlavního výboru ČMS

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 849 
Tištěná 305 
E-kniha 275 
E-kniha 379 
E-kniha 206 
Tištěná 179  -49 %
E-kniha 267 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.