0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie reklamy

4., rozšířené a aktualizované vydání

Vysekalová Jitka a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6938
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
390  312  -20 %
Ušetříte 78 
Ihned ke stažení
i: 19227 n: 24778334r: 6938
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie reklamy

O autorech 9
Předmluva ke 4. vydání 13
Předmluva k 3. vydání 14
Předmluva k 2. vydání 15
Slovo úvodem 17
1. Reklama, propagace nebo komunikace 19
Jak je to s reklamou, propagací a komunikací 20
Co patří do marketingových komunikací 20
Reklama 20
Osobní prodej 21
Podpora prodeje 21
Práce s veřejností 22
Přímý marketing 23
Sponzoring 24
Nová média 24
Jak komunikace probíhá 30
Odesílatel
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.42MB | 14.42MB | 17.70MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Psychologie reklamy
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.42 MB | 14.42 MB | 17.70 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Psychologie reklamy

4., rozšířené a aktualizované vydání

Vysekalová Jitka a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6938
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
390  312  -20 %
Ušetříte 78 
Ihned ke stažení
i: 19227 n: 24778334r: 6938
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie reklamy

O autorech 9
Předmluva ke 4. vydání 13
Předmluva k 3. vydání 14
Předmluva k 2. vydání 15
Slovo úvodem 17
1. Reklama, propagace nebo komunikace 19
Jak je to s reklamou, propagací a komunikací 20
Co patří do marketingových komunikací 20
Reklama 20
Osobní prodej 21
Podpora prodeje 21
Práce s veřejností 22
Přímý marketing 23
Sponzoring 24
Nová média 24
Jak komunikace probíhá 30
Odesílatel
Celý obsah

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 238  -20 %
Tištěná 297 
E-kniha 238  -20 %
E-kniha 285  -20 %
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 297 
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 254 
E-kniha 203  -20 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.