0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Public relations jako ovlivňování mínění

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5428
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Tato dovednost se uplatňuje... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Public relations jako ovlivňování mínění

O autorovi
Úvod
Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace
1. Public relations: geneze, současnost, aktuální trendy
1.1 Historie public relations
1.2 Otcové zakladatelé
1.3 Public relations (PR)
1.4 PR a hlavní nástroje komunikace, komunikační kanály
Tisková zpráva
Tisková konference
Press foyer
Press trip
Astroturfing
Spin, spin doctoring
1.5 Role tiskového mluvčího
1.6 Současné public relations
Celý obsah

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Public relations jako ovlivňování mínění byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 752 
Tištěná 297 
E-kniha 267 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
Tahal Radek a kolektiv
Tištěná 179  -49 %
E-kniha 267 

Public relations jako ovlivňování mínění

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5428
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Tato dovednost se uplatňuje... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Public relations jako ovlivňování mínění

O autorovi
Úvod
Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace
1. Public relations: geneze, současnost, aktuální trendy
1.1 Historie public relations
1.2 Otcové zakladatelé
1.3 Public relations (PR)
1.4 PR a hlavní nástroje komunikace, komunikační kanály
Tisková zpráva
Tisková konference
Press foyer
Press trip
Astroturfing
Spin, spin doctoring
1.5 Role tiskového mluvčího
1.6 Současné public relations
Celý obsah

O Autorovi

Ftorek Jozef
Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University v USA, kde také získal titul Master of Arts in Media Ecology (1998). V letech 1998–1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 344 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.