0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Reklama

Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6342
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 17953 n: 24774343r: 6342
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Reklama

O autorech 9
Předmluva 11
Předmluva k 2. vydání 12
Předmluva k 3. vydání 13
1. Co je reklama 15
Co je reklama 16
Marketingové a komerční komunikace, propagace a reklama 17
Pro a proti reklamě 20
Komunikační mix a marketingová strategie 22
Reklama a společnost 26
2. Jak připravit reklamní kampaň 31
Krok za krokem 32
Jak postupovat při přípravě reklamní kampaně 33
Čeho chceme dosáhnout - stanovení
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.28MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Reklama
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.28 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Reklama

Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6342
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 17953 n: 24774343r: 6342
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Reklama

O autorech 9
Předmluva 11
Předmluva k 2. vydání 12
Předmluva k 3. vydání 13
1. Co je reklama 15
Co je reklama 16
Marketingové a komerční komunikace, propagace a reklama 17
Pro a proti reklamě 20
Komunikační mix a marketingová strategie 22
Reklama a společnost 26
2. Jak připravit reklamní kampaň 31
Krok za krokem 32
Jak postupovat při přípravě reklamní kampaně 33
Čeho chceme dosáhnout - stanovení
Celý obsah

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a... Zobrazit více informací o autorovi
Mikeš Jiří
Bývalý prezident Rady pro reklamu, dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur. Působil jako propagační poradce v Rapidu, československé reklamní agentuře (1965–1976) a jako vedoucí oddělení propagace cestovního ruchu v Merkuru (1967–1989). V letech 1990–1992 byl ředitelem agentury McCann-Eriskson... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 509 
E-kniha 458 
Tištěná 339 
E-kniha 305 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
Tištěná 467 
E-kniha 420 
E-kniha 267 
Tištěná 297 
E-kniha 267 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.