0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Řízení a rozvoj lidí ve firmách

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2730

Ukázky z E-knihy

PDF
Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

1. Organizace a jejich řízení
1.1 Pojem a pojetí organizace
1.1.1 Typy organizací
1.2 Toerie organizace
1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
1.3.1 Klasické koncepce organizace
1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

2. Řízení jako profese
2.1 Širší význam pojmu řízení - management
2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
2.2.2
Celý obsah

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Řízení a rozvoj lidí ve firmách byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 416 
E-kniha 354 
Tištěná 365 
E-kniha 310 
Tištěná 271 
E-kniha 230 

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

    Řízení a rozvoj lidí ve firmách

    Tištěná kniha
    Brožovaná vazba
    Titul doprodán
    r: 2730
    Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze... Zobrazit více informací o knize
    Proč nakupovat u nás?
    99 %
    titulů skladem
    Ukázky
    u většiny knih
    Doprava nad
    700 Kč zdarma
    Objednávka
    nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
    do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
    Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


    Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

    Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

    Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

    1. Organizace a jejich řízení
    1.1 Pojem a pojetí organizace
    1.1.1 Typy organizací
    1.2 Toerie organizace
    1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
    1.3.1 Klasické koncepce organizace
    1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

    2. Řízení jako profese
    2.1 Širší význam pojmu řízení - management
    2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
    2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
    2.2.2
    Celý obsah

    Hodnocení čtenářů

    Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

    Přihlásit

    Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

    E-kniha 325 
     

    Přihlášení k newsletteru

    Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
    Pole zanechte prosím prázdné

    Přihlásit

    Přihlásit přes sociální sítě:

    Registrace





    Síla hesla:
     

     

    Fakturační adresa

    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.