0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Rychleji myslet, chytře mluvit

Jak vyniknout ve spontánní komunikaci

- 33 % z DMOC
Rychleji myslet, chytře mluvit
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 26. 12. 2024 10:31
i: 48008 n: 27152599r: 14296
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  227  -33 %
Ušetříte 112 
Ihned ke stažení
i: 48319 n: 27176205r: 14296
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Cítíte se při spontánní komunikaci nepříjemně? Vzbuzuje ve vás frustraci, rozpaky, nebo těžko hledáte ta správná slova? S touto praktickou příručkou si s tím hravě poradíte. Autor, komunikační expert ze Stanfordovy univerzity s desítkami let zkušeností, vám nabízí osvědčené postupy a techniky, které čerpají jak z vědeckých poznatků, tak z příběhů jeho klientů. Naučíte se, jak reagovat na nečekané otázky, vyhnout se trapným momentům, překonat strach z mluvení a zvládnout i ty nejnáročnější komunikační výzvy.
Přestaňte se bát spontánní komunikace – ať už při veřejném vystoupení, pracovním pohovoru nebo při navazování nových kontaktů – a zazáříte v každé situaci!

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Rychleji myslet, chytře mluvit

NAPSALI O KNIZE
O AUTOROVI

ÚVOD 
Spontánní komunikace? Nebo výbuch?
Oslepení září reflektorů
„Mluvení spatra není mojí doménou“
Myslete rychleji a mluvte chytřeji
Život není přednáška TED
Přednosti písmene A
Ze Stanfordu s láskou
Zvedněte laťku
 
I. ČÁST
METODIKA MYSLETE RYCHLEJI, MLUVTE CHYTŘEJI – ŠEST KROKŮ K LEPŠÍMU SPONTÁNNÍMU PROJEVU 

1. KLID
ZKROŤTE NERVOZITU
Mluvení bez paniky
Poznejte abecedu příznaků
Všímavost je zásadní
Zpomalte, ochlaďte se, doplňte tekutiny
Zkroťte mozek
Hmm… ééé… jako… víte
Osobní plán zvládání úzkosti
Objevte sebe sama

2. ODBLOKOVÁNÍ
MAXIMALIZUJTE PRŮMĚRNOST
Zkratky na cestě ke „správnému“ řešení
Překvapivá síla slůvka „protože“
Tohle je ten správný způsob, jak jíst špagety!
Obejděte heuristiku
„Správně“ špatný název
Mějte odvahu být všední
Chyby jako příležitosti
Konverzace, ne vystoupení
Nestůjte si v cestě
Probuďte svou spontánní stránku
 
3. ZMĚNA POHLEDU
DÁVEJTE SI POZOR NA NASTAVENÍ MYSLI
První změna nastavení mysli
Od fixace k růstu
Druhá změna nastavení mysli
Nemyslete na sebe, myslete na své publikum
Třetí změna nastavení mysli
Neříkejte „ano, ale…“ ani „ne!“, naučte se říkat „ano, a…“
Čtvrtá změna nastavení mysli
Zapomeňte na tom, co se stalo, přejděte k „další hře“
Všechno špatné je k něčemu dobré
 
4. NASLOUCHÁNÍ
NESNAŽTE SE COKOLI DĚLAT… JEN NASLOUCHEJTE! 
Síla naslouchání
Buďte pozornější
Naslouchejte tomu, co je třeba udělat, a udělejte to
 
5. STRUKTURA
STRUKTURUJTE SVŮJ SPONTÁNNÍ PROJEV
Seznam není struktura
Udržte si pozornost posluchačů
Posílení paměti
Usnadněte komunikaci svému publiku
Usnadněte komunikaci i sobě
Struktura jako švýcarský nůž
Nácvik strukturování
Připravte se na spontánnost
 
6. ZAMĚŘENÍ
KLÍČOVÉ SLOVO SPONTÁNNÍHO PROJEVU
První aspekt: Přesnost – „Hm, co tím přesně míníte?“
Podstata: Myslete na cíl – co se má publikum dozvědět, jak se má 
cítit a co má udělat
Druhý aspekt: Relevance – „Proč by mě to mělo zajímat?“
Podstata: Soustřeďte se na to, co je pro vaše publikum důležité
Třetí aspekt: Přístupnost – „Proč je všechno tak komplikované?“
Podstata: V zájmu srozumitelnosti se vyhněte žargonu a zkratkám .
Čtvrtý aspekt: Stručnost – „Proč mluví tak zeširoka?“
Podstata: Buďte struční
Společnost s obratem 1,5 bilionu dolarů v pouhých dvanácti slovech
 
II. ČÁST
MLUVTE CHYTŘEJI V KONKRÉTNÍCH SITUACÍCH

PRAKTICKA SITUACE 1
staňte se mistry neformální komunikace
PRAKTICKÁ SITUACE 2
Působivé přípitky (a také pocty představování)
PRAKTICKÁ SITUACE 3
(Ne)dokonalá prezentace návrhů
PRAKTICKÁ SITUACE 4
Otázky, které vás nerozhodí
PRAKTICKÁ SITUACE 5
Zpětná vazba, která nezapadne
PRAKTICKÁ SITUACE 6
Tajemství omluvy
 
ZÁVĚR
 
DODATEK 1
STRUKTURY, KTERÉ MŮŽEME POUŽÍT V KONKRÉTNÍCH SITUACÍCH   217

DODATEK 2
INTERNETOVÉ STRÁNKY S NOVÝMI MATERIÁLY
 
PODĚKOVÁNÍ
POZNÁMKY

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.11.2024
Katalogové číslo: 39707
ISBN: 978-80-271-5259-9
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.20MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 33 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Rychleji myslet, chytře mluvit
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 11.11.2024
Katalogové číslo: 39707
ISBN: 978-80-271-5259-9
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.20 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Rychleji myslet, chytře mluvit

Jak vyniknout ve spontánní komunikaci

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  339 
Ušetříte 60 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 26. 12. 2024 10:31
i: 48008 n: 27152599r: 14296
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  227  -33 %
Ušetříte 112 
Ihned ke stažení
i: 48319 n: 27176205r: 14296
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Cítíte se při spontánní komunikaci nepříjemně? Vzbuzuje ve vás frustraci, rozpaky, nebo těžko hledáte ta správná slova? S touto praktickou příručkou si s tím hravě poradíte. Autor, komunikační expert ze Stanfordovy univerzity s desítkami let zkušeností, vám nabízí osvědčené postupy a techniky, které čerpají jak z vědeckých poznatků, tak z příběhů jeho klientů. Naučíte se, jak reagovat na nečekané otázky, vyhnout se trapným momentům, překonat strach z mluvení a zvládnout i ty nejnáročnější komunikační výzvy.
Přestaňte se bát spontánní komunikace – ať už při veřejném vystoupení, pracovním pohovoru nebo při navazování nových kontaktů – a zazáříte v každé situaci!
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Rychleji myslet, chytře mluvit

NAPSALI O KNIZE
O AUTOROVI

ÚVOD 
Spontánní komunikace? Nebo výbuch?
Oslepení září reflektorů
„Mluvení spatra není mojí doménou“
Myslete rychleji a mluvte chytřeji
Život není přednáška TED
Přednosti písmene A
Ze Stanfordu s láskou
Zvedněte laťku
 
I. ČÁST
METODIKA MYSLETE RYCHLEJI, MLUVTE CHYTŘEJI – ŠEST KROKŮ K LEPŠÍMU SPONTÁNNÍMU PROJEVU 

1. KLID
ZKROŤTE NERVOZITU
Mluvení bez paniky
Poznejte abecedu příznaků
Všímavost je zásadní
Zpomalte, ochlaďte se, doplňte tekutiny
Zkroťte mozek
Hmm… ééé… jako… víte
Osobní plán zvládání úzkosti
Objevte sebe sama

2. ODBLOKOVÁNÍ
MAXIMALIZUJTE PRŮMĚRNOST
Zkratky na cestě ke „správnému“ řešení
Překvapivá síla slůvka „protože“
Tohle je ten správný způsob, jak jíst špagety!
Obejděte heuristiku
„Správně“ špatný název
Mějte odvahu být všední
Chyby jako příležitosti
Konverzace, ne vystoupení
Nestůjte si v cestě
Probuďte svou spontánní stránku
 
3. ZMĚNA POHLEDU
DÁVEJTE SI POZOR NA NASTAVENÍ MYSLI
První změna nastavení mysli
Od fixace k růstu
Druhá změna nastavení mysli
Nemyslete na sebe, myslete na své publikum
Třetí změna nastavení mysli
Neříkejte „ano, ale…“ ani „ne!“, naučte se říkat „ano, a…“
Čtvrtá změna nastavení mysli
Zapomeňte na tom, co se stalo, přejděte k „další hře“
Všechno špatné je k něčemu dobré
 
4. NASLOUCHÁNÍ
NESNAŽTE SE COKOLI DĚLAT… JEN NASLOUCHEJTE! 
Síla naslouchání
Buďte pozornější
Naslouchejte tomu, co je třeba udělat, a udělejte to
 
5. STRUKTURA
STRUKTURUJTE SVŮJ SPONTÁNNÍ PROJEV
Seznam není struktura
Udržte si pozornost posluchačů
Posílení paměti
Usnadněte komunikaci svému publiku
Usnadněte komunikaci i sobě
Struktura jako švýcarský nůž
Nácvik strukturování
Připravte se na spontánnost
 
6. ZAMĚŘENÍ
KLÍČOVÉ SLOVO SPONTÁNNÍHO PROJEVU
První aspekt: Přesnost – „Hm, co tím přesně míníte?“
Podstata: Myslete na cíl – co se má publikum dozvědět, jak se má 
cítit a co má udělat
Druhý aspekt: Relevance – „Proč by mě to mělo zajímat?“
Podstata: Soustřeďte se na to, co je pro vaše publikum důležité
Třetí aspekt: Přístupnost – „Proč je všechno tak komplikované?“
Podstata: V zájmu srozumitelnosti se vyhněte žargonu a zkratkám .
Čtvrtý aspekt: Stručnost – „Proč mluví tak zeširoka?“
Podstata: Buďte struční
Společnost s obratem 1,5 bilionu dolarů v pouhých dvanácti slovech
 
II. ČÁST
MLUVTE CHYTŘEJI V KONKRÉTNÍCH SITUACÍCH

PRAKTICKA SITUACE 1
staňte se mistry neformální komunikace
PRAKTICKÁ SITUACE 2
Působivé přípitky (a také pocty představování)
PRAKTICKÁ SITUACE 3
(Ne)dokonalá prezentace návrhů
PRAKTICKÁ SITUACE 4
Otázky, které vás nerozhodí
PRAKTICKÁ SITUACE 5
Zpětná vazba, která nezapadne
PRAKTICKÁ SITUACE 6
Tajemství omluvy
 
ZÁVĚR
 
DODATEK 1
STRUKTURY, KTERÉ MŮŽEME POUŽÍT V KONKRÉTNÍCH SITUACÍCH   217

DODATEK 2
INTERNETOVÉ STRÁNKY S NOVÝMI MATERIÁLY
 
PODĚKOVÁNÍ
POZNÁMKY

O Autorovi

Abrahams Matt
Matt Abrahams je předním odborníkem v oblasti komunikace. Na Ekonomické fakultě Stanfordovy univerzity přednáší v oboru organizačního chování a vyučuje v oblíbených kurzech strategické komunikace a efektivní virtuální prezentace; za svou práci získal prestižní ocenění univerzity. Matt vyučuje také mluvení na veřejnosti a podílí se na výuce improvizovaného mluvení v návazných studijních programech Stanfordovy univerzity.
Když zrovna neučí, je vyhledávaným odborníkem přednášejícím na kongresech a konzultantem a koučem v oboru komunikace. Pomáhal řadě moderátorů a mluvčích s přípravou na významné projevy, k nimž patří IPO road show, předávání Nobelových cen, přednášky v rámci projektu TED Talks a na Světovém ekonomickém fóru. Jeho online přednášky mají miliony zhlédnutí a je moderátorem populárního a oceňovaného podcastu Think Fast, Talk Smart: The Podcast. Jeho kniha Speaking Up without Freaking Out: 50 Techniques for Confident and Compelling Presentation pomáhá široké veřejnosti zvládat úzkost z mluvení na veřejnosti a vystupovat sebevědoměji a autentičtěji.
Když si Matt potřebuje odpočinout a načerpat nové síly, rád chodí na výšlapy se svou ženou, povídá si se svými dětmi a sleduje s nimi sportovní přenosy, tráví čas s přáteli a soustavně trénuje ve svém karatistickém dódžó.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 322 
E-kniha 216  -33 %
Tištěná 237 
E-kniha 159  -33 %
Tištěná 339 
E-kniha 227  -33 %
Tištěná 280 
E-kniha 188  -33 %
Tištěná 271 
E-kniha 182  -33 %
Tištěná 297 
E-kniha 199  -33 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.