0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Specifika marketingu luxusních značek

- 20 % z DMOC
Specifika marketingu luxusních značek
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  271  -20 %
Ušetříte 68 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 05. 2025 22:18
i: 45301 n: 27139217r: 13534
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  230  -20 %
Ušetříte 58 
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  203 
Ušetříte 136 
Skladem
i: 45818 n: 27139217_Dr: 13534
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
 
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Specifika marketingu luxusních značek

O autorce 
Úvod 
 
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
   1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
   1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
   1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
   1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
   1.3.5 Ostatní skupiny luxusních
Celý obsah

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.41MB | 2.41MB | 3.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 20 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Specifika marketingu luxusních značek

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.41 MB | 2.41 MB | 3.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Specifika marketingu luxusních značek

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  271  -20 %
Ušetříte 68 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 05. 2025 22:18
i: 45301 n: 27139217r: 13534
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  230  -20 %
Ušetříte 58 
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  203 
Ušetříte 136 
Skladem
i: 45818 n: 27139217_Dr: 13534
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
 
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Specifika marketingu luxusních značek

O autorce 
Úvod 
 
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
   1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
   1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
   1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
   1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
   1.3.5 Ostatní skupiny luxusních
Celý obsah

O Autorovi

Olšanová Květa
Ing. Květa Olšanová, Ph.D., vyučuje na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze studenty různých národností předměty Mezinárodní marketing, Mezinárodní marketingová komunikace a Marketing luxusních výrobků. Sama je absolventkou VŠE, oboru Mezinárodní obchod. Ve své profesní kariéře... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

    Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

    Tištěná 287  -20 %
    E-kniha 244  -20 %
    Tištěná 319  -20 %
    E-kniha 271  -20 %
    E-kniha 337  -20 %
    E-kniha 289  -20 %
    Tištěná 239  -20 %
    E-kniha 203  -20 %
    Tištěná 239  -20 %
    E-kniha 203  -20 %
     

    Přihlášení k newsletteru

    Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
    Pole zanechte prosím prázdné

    Přihlásit

    Přihlásit přes sociální sítě:

    Registrace





    Síla hesla:
     

     

    Fakturační adresa

    Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.