0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Strategický marketing

Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
421  358 
Ušetříte 63 
Ihned ke stažení
i: 20734 n: 24787077r: 7665
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 7665
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem,... Zobrazit více informací o knize

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Strategický marketing

Obsah
O autorce 10
Předmluva 11
1. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu13
1.1 Podstata podnikání 14
1.2 Podstata a důležitost strategického řízení firem a organizací 16
1.2.1 Vize 18
1.2.2 Poslání - mise 20
1.2.3 Globální firemní cíle 25
1.2.4 Analýza prostředí, podnikatelského portfolia a scénáře vývoje prostředí 28
1.2.5 Typologie firemních strategií 29
1.3 Proces
Celý obsah

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.54MB | 4.54MB | 10.04MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Strategický marketing

Ukázky z E-knihy

PDF ePub Kindle

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.54 MB | 4.54 MB | 10.04 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Strategický marketing

Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
421  358 
Ušetříte 63 
Ihned ke stažení
i: 20734 n: 24787077r: 7665
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 7665
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem,... Zobrazit více informací o knize
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Strategický marketing

Obsah
O autorce 10
Předmluva 11
1. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu13
1.1 Podstata podnikání 14
1.2 Podstata a důležitost strategického řízení firem a organizací 16
1.2.1 Vize 18
1.2.2 Poslání - mise 20
1.2.3 Globální firemní cíle 25
1.2.4 Analýza prostředí, podnikatelského portfolia a scénáře vývoje prostředí 28
1.2.5 Typologie firemních strategií 29
1.3 Proces
Celý obsah

O Autorovi

Jakubíková Dagmar
Specializuje se na problematiku strategického marketingu a marketingových aplikací. Po ukončení vysokoškolského studia pracovala do roku 1990 v podnikové praxi. Poté působila na Ekonomické fakultě Západočeské univerzity v Plzni, kde několik let zastávala funkci vedoucí katedry marketingu, obchodu a služeb.... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 467 
E-kniha 397 
E-kniha 217  -20 %
E-kniha 209 
E-kniha 195 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.