NĚKOLIK VĚT, NEŽ ZAČNETE ČÍST
1.
ÚVOD
2.
SPOLEČENSKÉ SKUPINY V TEORII A PRAXI
3.
PSYCHOSOCIÁLNÍ UČENÍ VE SKUPINĚ
4.
TÝMY
5.
PŘÍPRAVA NA PRÁCI V TÝMECH
5.1
Výcvikové programy
5.2
Možnosti a meze využití interaktivních výcvikových postupů
6.
VEDENÍ TÝMU – JAK SE MU NAUČIT?
7.
KRIZE A PORUCHY – LZE JIM PŘEDCHÁZET?
8.
PROČ JSOU SCHŮZE DŮLEŽITÉ?
8.1
Jaké jsou typické “schůzovní“ problémy?
8.2
Skupinová
Celý obsah
NĚKOLIK VĚT, NEŽ ZAČNETE ČÍST
1.
ÚVOD
2.
SPOLEČENSKÉ SKUPINY V TEORII A PRAXI
3.
PSYCHOSOCIÁLNÍ UČENÍ VE SKUPINĚ
4.
TÝMY
5.
PŘÍPRAVA NA PRÁCI V TÝMECH
5.1
Výcvikové programy
5.2
Možnosti a meze využití interaktivních výcvikových postupů
6.
VEDENÍ TÝMU – JAK SE MU NAUČIT?
7.
KRIZE A PORUCHY – LZE JIM PŘEDCHÁZET?
8.
PROČ JSOU SCHŮZE DŮLEŽITÉ?
8.1
Jaké jsou typické “schůzovní“ problémy?
8.2
Skupinová paměť
8.3
Co se skrývá pod označením win/win strategie?
8.4
Možné způsoby přijímání rozhodnutí
8.5
Hlavní zásady interakčního vedení schůzí
8.6
Pojetí čtyř základních rolí v interakčním vedení
Jak se stát dobrým facilitátorem
Jak se stát dobrým zapisovatelem
Jak být dobrým členem skupiny
Role vedoucího
9.
FENOMÉN HRY
10.
DOPORUČENÍ KE HRÁM A CVIČENÍM
10.1
Skupina a jednotlivec
10.2
Životní cíle; práce a soukromí
10.3
Konflikty
NĚKOLIK VĚT NA ZÁVĚR
LITERATURA
Skrýt obsah