0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vnitrofiremní komunikace

Nástroje pro úspěšné fungování firmy

- 25 % z DMOC
Vnitrofiremní komunikace
-25 %
Sleva končí za 32:06:29
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3189
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
135  101  -25 %
Ušetříte 34 
Ihned ke stažení
i: 23870 n: 24761862r: 3189
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Vnitrofiremní komunikace

OBSAH

O autorovi

Poděkování

Předmluva

1. kapitola
Prvky komunikace
1.1 Cíle a účel vnitrofiremní komunikace
1.2 Příčiny a důsledky vnitrofiremní komunikace
1.3 Komunikační proces
1.4 Cíle firmy
1.5 Referenční rámec firmy
1.6 Cíle komunikační sítě
1.7 Komunikační dovednosti
1.8 Komunikační nástroje
1.9 Požadované chování

2. kapitola
Komunikace v organizační struktuře
2.1 Komunikační model
2.2 Předpoklady k fungování
Celý obsah

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.28MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Vnitrofiremní komunikace
-25 %
Sleva končí za 32:06:29

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.28 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Vnitrofiremní komunikace

Nástroje pro úspěšné fungování firmy

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3189
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
135  101  -25 %
Ušetříte 34 
Ihned ke stažení
i: 23870 n: 24761862r: 3189
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Vnitrofiremní komunikace

OBSAH

O autorovi

Poděkování

Předmluva

1. kapitola
Prvky komunikace
1.1 Cíle a účel vnitrofiremní komunikace
1.2 Příčiny a důsledky vnitrofiremní komunikace
1.3 Komunikační proces
1.4 Cíle firmy
1.5 Referenční rámec firmy
1.6 Cíle komunikační sítě
1.7 Komunikační dovednosti
1.8 Komunikační nástroje
1.9 Požadované chování

2. kapitola
Komunikace v organizační struktuře
2.1 Komunikační model
2.2 Předpoklady k fungování
Celý obsah

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 209  -25 %
E-kniha 178  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.