1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE
Celý obsah
1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE (II)
7.1 Validita metody CGS
7.2 Jednotlivé položky CGS ve vztahu k IQ (STUDIE III)
7.3 Vysoce korelované položky
7.4 Nekorelované položky
8. VLIV POSUZOVATELE NA HODNOCENÍ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE (STUDIE IV)
8.1 Do jaké míry se shodují učitelé a rodiče v posuzování předškoláků
9. RODOVÉ ROZDÍLY VE VÝSLEDCÍCH CGS U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU (STUDIE V)
10. SHRNUTÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
11. ZÁVĚR
SUMMARY
LITERATURA
VĚCNÝ REJSTŘÍK
Skrýt obsah