0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3., rozšířené vydání

Prodej problémovým zákazníkům
-25 %
Sleva končí za 32:06:14
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6990
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky,... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % na vše končí za:

Z obsahu knihy Prodej problémovým zákazníkům

O autorovi 11
Poděkování 12
Předmluva 13
Proč vyšlo třetí vydání tohoto díla? 13
Úvod 15
Proč je stále obtížnější přesvědčit zákazníky ke koupi? 15
Šachová pole 16
Upevnit vztah 16
Přizpůsobit svoji strategii jednání 16
Optimalizovat své šance na úspěch dobrou diagnostikou 17
Ovlivnit svého zákazníka 17
Překonat námitky 18
Prodat svoji cenu 18
Dosáhnout uzavření prodeje 18
Odstranit spory 19
Uvolnit
Celý obsah

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Prodej problémovým zákazníkům byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Svatoš Miroslav a kolektiv
Tištěná 281  -25 %
E-kniha 239  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 322  -25 %
E-kniha 274  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %

Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3., rozšířené vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6990
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky,... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % na vše končí za:

Z obsahu knihy Prodej problémovým zákazníkům

O autorovi 11
Poděkování 12
Předmluva 13
Proč vyšlo třetí vydání tohoto díla? 13
Úvod 15
Proč je stále obtížnější přesvědčit zákazníky ke koupi? 15
Šachová pole 16
Upevnit vztah 16
Přizpůsobit svoji strategii jednání 16
Optimalizovat své šance na úspěch dobrou diagnostikou 17
Ovlivnit svého zákazníka 17
Překonat námitky 18
Prodat svoji cenu 18
Dosáhnout uzavření prodeje 18
Odstranit spory 19
Uvolnit
Celý obsah

O Autorovi

Caron Nicolas
Autor je špičkovým konzultantem v oblasti technik prodeje a vedení obchodních týmů. Vystudoval ve Francii ekonomii se zaměřením na mezinárodní obchod, působil v top managementu mezinárodních společnos tí, mnoho let pracoval jako obchodní ředitel ve francouzské vzdělávací a poradenské společnosti CEGOS.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 316  -25 %
E-kniha 121  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.