0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
429  199  Výjimečná cena
Ušetříte 230 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 10. 04. 2025 14:08
i: 40340 n: 27130269r: 11349
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Tištěná kniha

Datum vydání: 25.05.2021
Katalogové číslo: 30118
ISBN: 978-80-271-3026-9
Formát / stran: 167×240, 304 stran
Nakladatel: Grada

Recenze

„Jim Collins … je nejvlivnější žijící myslitel v oblasti managementu.“
– Fortune

„Prostřednictvím knih Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) a Jak vybudovat trval úspěšnou firmu (Built to Last) nám pan Collins sděluje dvě významné zprávy: že skvělé vedení je pro obyčejné smrtelníky dosažitelné a že jeho uplatňováním mohou budovat skvělé instituce. A to je přesně to, co my obyčejní smrtelníci chceme slyšet.“
– Wall Street Journal

„Bývalý člen Stanford Graduate School of Business uplatňuje dlouhodobý a empiricky ověřený pohled na principy podnikání.“
– Fast Company

„Collins opět napsal knihu, která vypadá, že bude trvale úspěšnou.“
– Business Week

„Kniha, jejíž koupě se vrcholoví manažeři nemohou dočkat.“
– USA Today

„Collins vyniká v americké metodě empirického výzkumu podnikání.“
– The Economist

„Pro tohoto guru není žádná otázka příliš těžká.“
– New York Times



 

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha

Datum vydání: 25.05.2021
Katalogové číslo: 30118
ISBN: 978-80-271-3026-9
Formát / stran: 167×240, 304 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Firmy, které se rozhodly být skvělé

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
429  199  Výjimečná cena
Ušetříte 230 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 10. 04. 2025 14:08
i: 40340 n: 27130269r: 11349
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Recenze

„Jim Collins … je nejvlivnější žijící myslitel v oblasti managementu.“
– Fortune

„Prostřednictvím knih Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) a Jak vybudovat trval úspěšnou firmu (Built to Last) nám pan Collins sděluje dvě významné zprávy: že skvělé vedení je pro obyčejné smrtelníky dosažitelné a že jeho uplatňováním mohou budovat skvělé instituce. A to je přesně to, co my obyčejní smrtelníci chceme slyšet.“
– Wall Street Journal

„Bývalý člen Stanford Graduate School of Business uplatňuje dlouhodobý a empiricky ověřený pohled na principy podnikání.“
– Fast Company

„Collins opět napsal knihu, která vypadá, že bude trvale úspěšnou.“
– Business Week

„Kniha, jejíž koupě se vrcholoví manažeři nemohou dočkat.“
– USA Today

„Collins vyniká v americké metodě empirického výzkumu podnikání.“
– The Economist

„Pro tohoto guru není žádná otázka příliš těžká.“
– New York Times



 

O Autorovi

Collins Jim
JIM COLLINS je autorem nebo spoluautorem šesti knih, kterých se po celém světě prodalo celkem více než deset milionů výtisků, včetně bestsellerů Jak z dobré firmy udělat skvělou (Grada, 2008), Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (Grada, 2016) a How the Mighty Fall. Svou výzkumnou a pedagogickou kariéru... Zobrazit více informací o autorovi
Hansen T. Morten
MORTEN T. HANSEN je profesorem managementu na University of California v Berkeley a na INSEAD. Byl profesor na Harvard Business School a získal doktorát na Stanford Graduate School of Business, kde studoval v rámci Fulbrightova stipendia. Je autorem knihy Collaboration a držitelem ocenění Administrative... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 421 
E-kniha 358 
Tištěná 271 
E-kniha 230 
E-kniha 459 
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.