Rukověť dobrého interního lektora
pro efektivní vzdělávání ve firmách a jiných organizacích
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 9441 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195 Kč 166 KčUšetříte 29 Kč
Ihned ke stažení
i: 26147 n: 27196074r: 9441
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.33MB | 2.33MB | 1.60MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Recenze
Publikace zachovává vědeckou serióznost, současně je však čtivá, svižná a – nejen pro odbornou veřejnost – srozumitelná. Textů, které tvoří skutečné přemostění mezi vědou obecně a její aplikační rovinou, není na současném trhu mnoho. V oblasti andragogiky se objevují jak texty velmi odborné, tak i texty spíše metodického či jednostranně aplikačního charakteru. Propojení obou rovin bývá spíše výjimkou. Autor přitažlivě a zajímavě, s výzvou k dalším hlubším úvahám a k vlastním praktickým inspiracím, reflektuje nové odborné poznatky v širších pedagogických, psychologických i etických kontextech.
Kniha má od samotného úvodu inspirativní charakter, je aktivizující i motivující. Celou knihou provází čtenáře pomyslný lektor vzdělávání dospělých, Ferda Pytlík, který do každé kapitoly vnáší své příhody a zkušenosti, uvádí krátké teoretické rady, shrnuje vše do stručných pouček a závěrů. Kvalita odborné publikace odráží bohaté zkušenosti autora. Publikace bude přínosem nejen pro lektory vzdělávání dospělých ve státních i soukromých firmách, ale i pro studenty andragogiky v bakalářském i magisterském studiu.
Prof. PhDr. Alena Vališová, CSc.
MÚVS ČVUT, Praha
Kniha volně navazuje na úspěšný autorův text Rukověť dobrého lektora: praktické tipy a návody pro začínající i zkušené přednášející. (Praha: Grada, 2008). Autor úspěšně zakotvil a charakterizoval profesi (interního) lektora v androdidaktických, psychologických, manažerských a sociologických souvislostech. Vhodně rozlišuje různé cílové skupiny vzdělávání dospělých i různá edukační prostředí, ve kterých se lektor může profesně pohybovat. Precizně analyzuje vzdělávací cíle, průběh vzdělávání vč. podrobné identifikace možného úskalí, nesnází a potencionálních rizik. Doporučuje časový itinerář, důkladnou přípravu a znalosti z klíčových vědních oborů, které determinují úspěch vzdělávání dospělých.
Kniha má velký potenciál přispět k profesionalizaci lektorské profese. Je napsaná srozumitelně, poutavě a přehledně. Je evidentní, že autor využil svoje mnohaleté bohaté zkušenosti z prostředí řízení, rozvoje a vzdělávání dospělých. Z hlediska andragogického a didaktického oceňuji precizní zpracování tématu a vhodně zakomponované tipy, úkoly a příklady. Za originální považuji promyšlené „příhody Ferdy Pytlíka“, které vtipně a nenásilně uvádějí do lektorské problematiky i do jinak náročných a neatraktivních témat. Publikace se tak stává jakousi příručkou, kompendiem dobrého, tedy úspěšného lektora.
doc. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D.
Pedagogická fakulta, UJEP, Ústí nad Labem
předseda České andragogické společnosti
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.33 MB | 2.33 MB | 1.60 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Rukověť dobrého interního lektora
pro efektivní vzdělávání ve firmách a jiných organizacích
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 9441 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195 Kč 166 KčUšetříte 29 Kč
Ihned ke stažení
i: 26147 n: 27196074r: 9441
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Recenze
Publikace zachovává vědeckou serióznost, současně je však čtivá, svižná a – nejen pro odbornou veřejnost – srozumitelná. Textů, které tvoří skutečné přemostění mezi vědou obecně a její aplikační rovinou, není na současném trhu mnoho. V oblasti andragogiky se objevují jak texty velmi odborné, tak i texty spíše metodického či jednostranně aplikačního charakteru. Propojení obou rovin bývá spíše výjimkou. Autor přitažlivě a zajímavě, s výzvou k dalším hlubším úvahám a k vlastním praktickým inspiracím, reflektuje nové odborné poznatky v širších pedagogických, psychologických i etických kontextech.
Kniha má od samotného úvodu inspirativní charakter, je aktivizující i motivující. Celou knihou provází čtenáře pomyslný lektor vzdělávání dospělých, Ferda Pytlík, který do každé kapitoly vnáší své příhody a zkušenosti, uvádí krátké teoretické rady, shrnuje vše do stručných pouček a závěrů. Kvalita odborné publikace odráží bohaté zkušenosti autora. Publikace bude přínosem nejen pro lektory vzdělávání dospělých ve státních i soukromých firmách, ale i pro studenty andragogiky v bakalářském i magisterském studiu.
Prof. PhDr. Alena Vališová, CSc.
MÚVS ČVUT, Praha
Kniha volně navazuje na úspěšný autorův text Rukověť dobrého lektora: praktické tipy a návody pro začínající i zkušené přednášející. (Praha: Grada, 2008). Autor úspěšně zakotvil a charakterizoval profesi (interního) lektora v androdidaktických, psychologických, manažerských a sociologických souvislostech. Vhodně rozlišuje různé cílové skupiny vzdělávání dospělých i různá edukační prostředí, ve kterých se lektor může profesně pohybovat. Precizně analyzuje vzdělávací cíle, průběh vzdělávání vč. podrobné identifikace možného úskalí, nesnází a potencionálních rizik. Doporučuje časový itinerář, důkladnou přípravu a znalosti z klíčových vědních oborů, které determinují úspěch vzdělávání dospělých.
Kniha má velký potenciál přispět k profesionalizaci lektorské profese. Je napsaná srozumitelně, poutavě a přehledně. Je evidentní, že autor využil svoje mnohaleté bohaté zkušenosti z prostředí řízení, rozvoje a vzdělávání dospělých. Z hlediska andragogického a didaktického oceňuji precizní zpracování tématu a vhodně zakomponované tipy, úkoly a příklady. Za originální považuji promyšlené „příhody Ferdy Pytlíka“, které vtipně a nenásilně uvádějí do lektorské problematiky i do jinak náročných a neatraktivních témat. Publikace se tak stává jakousi příručkou, kompendiem dobrého, tedy úspěšného lektora.
doc. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D.
Pedagogická fakulta, UJEP, Ústí nad Labem
předseda České andragogické společnosti
O Autorovi
Kazík PetrPetr Kazík se věnuje pedagogické a lektorské činnosti. Přestože vystudoval ekonomii a půlku svého profesního života vykonával různé manažerské funkce v oblasti obchodu, marketingu a TOP managementu, neustále se věnoval vzdělávání. V počátcích to byla externí výuka ekonomie na středních školách a tříletá
... Zobrazit více informací o autoroviPetr Kazík se věnuje pedagogické a lektorské činnosti. Přestože vystudoval ekonomii a půlku svého profesního života vykonával různé manažerské funkce v oblasti obchodu, marketingu a TOP managementu, neustále se věnoval vzdělávání. V počátcích to byla externí výuka ekonomie na středních školách a tříletá zkušenost ve funkci ředitele vyšší odborné školy zahraničního obchodu a cestovního ruchu. I když se ještě na pár let vrátil k řízení obchodu a marketingu, jeho další cesta směřovala před třinácti lety k založení vlastní vzdělávací společnosti AHRA. Se svou společností působil ve více než dvou stech významných firmách ČR. V posledních letech se převážně věnuje vzdělávání dalších lektorů - certifikát za absolvování jeho lektorských kurzů získalo již více než 200 lektorů. Pedagogické aktivity došly k naplnění ve funkci prorektora Ostravské univerzity. V současné době působí také na fakultě sociální studií OU v Ostravě.
Zobrazit méně informací o autorovi